dinsdag 10 augustus 2010

Webwinkel

Tja, ik heb er nog niet zoveel ruchtbaarheid aan gegeven, ben er nog volop mee bezig, maar het was hier toch al gespot (vind ik stiekem ook wel weer leuk hoor!) - ik heb sinds kort m'n eigen webwinkel, die net als dit blog 'de Handwerktuin' heet. Hier is de link: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/handwerktuin/.

De bedoeling is om er diverse gehandwerkte producten te gaan verkopen, maar ook patroonbladen waar klanten zelf mee aan de slag kunnen. Verder zien we wel waar vraag naar is, en waar het toe zal leiden, maar ben je nieuwsgierig naar dit eerste begin, zie dan bovenstaande link. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. O, Corina wat leuk,ik heb even snel gekeken, ik ben dol op je mooie sjaals en niet te vergeten je frivolite!
    Heel veel succes met je webwinkeltje! Super leuk!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net even in je webwinkeltje gekeken. Ziet er erg mooi uit, su66 met je verkoop. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk ziet je webwinkel er al uit Corina. Leuk initiatief! Succes met de verkoop. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uitnodigend uit Corina.
    Ik wens je heel veel goede verkoop.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk je eigen webwinkeltje!!

    Ik wens je heel veel succes!

    Lieve groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hartstikke leuk idee en ik wens je veel succes ermee! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corina,
    Nou, jij durft, een eigen webwinkel, knap hoor.
    Het ziet er nu al toppie uit.
    Wens je onwijs veel succes, groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!