vrijdag 13 augustus 2010

Uiltjes


Tja, ik heb wel wat met uilen, vroeger hoorde ik ze vaak roepen. En een hele tijd zat er een steenuiltje 's avonds op het schuurdak, toen ik nog bij m'n ouders woonde. Die kon ik precies zien als we zaten te eten. Avond aan avond zat hij er. En uilen weten het altijd als je naar ze kijkt, dan kijken ze je gelijk aan. Eenmaal in mijn nieuwe woonplaats ontmoetten we ook al snel een steenuiltje. Ik heb verder weinig met vogels, maar voor uilen (en kippen) maak ik een uitzondering!

Al voor ik echt ging quilten viel ik op een beurs voor dit pakketje van HobbyTime, ben er ook wel aan begonnen, maar wat weifelend, en het wilde niet zo. Maar nu met de nieuwe naaimachine gaat het stukken lekkerder en heb ik mezelf er toe kunnen zetten ze eindelijk eens af te maken. (En eigenlijk was het nog best heel leuk om te doen, ook!)

Een van de kleine uiltjes wilde het minst, gelukkig neemt ie zichzelf niet al te serieus en knipoogt ie. Nu hangen ze voor het keukenraam, maar dat is wat moeilijk foto's maken, daarom 'm maar even op het kleed gelegd al levert dat ook niet de beste foto op.

2 opmerkingen:

  1. Ik ♥ je uiltjes!

    Jammer dat ze nog geen webshop hebben want ik vind dit een toppatroontje (en dan hebben ze vast méér leuke patronen/pakketjes)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enige uiltjes! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!