maandag 23 augustus 2010

T-shirt


Vorig jaar had ik 'm al geknipt en begonnen met het inrimpelen van de bovenpassen. Maar het wilde niet helemaal zoals ik wilde en toen was het ineens geen weer meer voor t-shirts en begon ik aan iets anders. Maar dat 'anders' schiet niet erg op en nu ik de nieuwe naaimachine heb, kon ik het toch niet laten om te proberen dit shirt af te krijgen. En zowaar, het is nog gelukt ook. M'n eerste kraag zelf gemaakt sinds naailes. Het patroon komt uit een oud Diana-nummer

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,

    Dat geeft een lekker gevoel niet??

    Een werkstuk dat al lang ligt toch afmaken!!1 heerlijk!

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van UFO naar AFFO! Fijn is dat hè. Leuk shirt is het trouwens.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!