vrijdag 7 oktober 2022

Paddenstoelen en regenbogen

 

29 september, nog even een mooie dag...


Vrijdag 30 september, een klein rondje bos...






Nog steeds volop paddenstoelen.








Zaterdag nog even een rondje, voordat ik bij de tweedehands winkel ging helpen wafels bakken en serveren...








1 oktober was het zaterdag, precies 4 jaar geleden dat we naar Zweden verhuisden. Geen spijt van!



Zondag was het buiïg, zie je nog net een stukje regenboog links naast de kerk? Dochter was er toen al, druk aan het bakken in het verenigingsgebouw met de jeugdclub voor de fika na de dienst.


En 's avonds met een wandeling door het dorp was er weer een stukje regenboog te zien.


Dinsdag nog wat foto's in het bos...









Als ik dit schrijf is het woensdagochtend, en druilerig. Echt weer lampen nodig in huis. Ik schrijf vaak meerdere blogberichtjes na elkaar, zeker als we, zoals nu binnenkort gasten krijgen. Dan gaat hier alles gewoon door, zonder dat ik me daar druk om hoef te maken.


3 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria7 oktober 2022 om 13:04

    Zeker allemaal mooi de paddestoelen en een mooi stukje natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk prachtig de paddenstoelen! Het is denk ik een supergoed jaar voor de paddenstoelen. Hier en daar duiken ze ook wel ongewenst op: in ons postzegelgroot voortuintje stonden er van de week 47! Dat is nog nooit zo geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige omgeving om te wonen en dat al weer 4 jaar !

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!