vrijdag 28 oktober 2022

Kerstborduurtjes

Dit pakketje vond ik in een tweedehands winkel, en het bleek erg leuk en relatief snel te borduren met de lange steken. Alleen het motiefje van de cadeautjes vond ik minder. Na ze geborduurd te hebben om even het gevoel te krijgen hoe het werkt, durfde ik wel zelf iets anders te tekenen.


Ik tekende wat mogelijke motiefjes, en heb er een paar van geborduurd ook al. Zo kan ik dit stukje stramien maximaal gebruiken. Dochter vond het leuk ze met stift over te tekenen en in te kleuren...



Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Wat geven de lange steken een mooi effect! Leuk dat je ook zelf motiefjes hebt gemaakt. Gezellig dat je dochter mee wilde knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria28 oktober 2022 om 13:51

    Erg leuk gaat het worden mooi met de wol.Ga je het inlijsten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!