maandag 24 oktober 2022

Kortingsactie

 

Ik had laatst ineens zin om m'n eigen patroontjes weer eens te haken. En ik was ook benieuwd of het zou lukken ze te combineren, want dat was wel de opzet van mijn patroontjes...

Dus hier een combinatie van het Heksje Hilde patroontje met Kitty Kat. Een ander gezichtje, oortjes op de hoed en een staartje... hier thuis vonden ze het wel wat, wat vinden jullie?


Hier een nieuwe vereenvoudigde versie van Kitty Kat in de lente, gewoon een effen jurkje.


Een Kaja Konijn wilde ook een nieuwe versie, en wel met haar zomerjurkje op een nog zo mooie herfstdag.


Het konijntje maakte ik net als de meeste amigurumi die ik maak met 8/4 katoen en haaknaald 2,0. De katjes haakte ik deze keer met Coco, een garen van de Rusta (Zweedse woonwinkelketen), 50% acryl en 50% katoen, ca 122,5 m per 50 gram. Op de wikkel adviseren ze naalddikte 4, maar ik gebruikte 2,75. Je ziet dat er een duidelijk verschil in maat is. De katjes voelen ook wat zachter aan.


Omdat ik er zelf zo'n plezier in had om ze te maken, gun ik dat jullie ook. Vanaf vandaag tot het eind van de maand 50% korting op deze patroontjes, zodat jullie je eigen combinatie kunnen maken! Dus ga snel naar Ravelry, daar vind je mijn winkeltje. Gebruik de kortingscode: Herfst2022 en deze is alleen geldig op de muis, kat, konijn en heks. De patroontjes zijn in het Nederlands en het Zweeds.

Voel je vrij je maaksel te delen op social media, met de tag #handwerktuin erbij ik ze ook zien!

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!