vrijdag 1 februari 2019

Myriad deel 14


Weer een deel af, deze randen zijn wel leuk, maar niet al te moeilijk, dus ging het best snel. We hebben deel 14 al een paar dagen af. Na dit deel was de keus om er nog vierkanten aan te maken, rond, of aan twee kanten om 'm rechthoekig te maken. Heb er lang over getwijfeld, maar aangezien er een extra logeerbed op m'n hobbykamer staat, leek het me leuk 'm wat langer te maken, dan past hij (denk ik) over dat bed.


Mijn zusje vond het leuk als hij wat groter was, maar ook weer niet zo groot als hij zou worden met al die vierkanten, dus gaat zij een eerdere rand herhalen.


We werken dus eerst aan onze eigen toevoegingen voordat we deel 15, het laatste deel, er omheen haken. Dat wordt dus een beetje een gekke update de volgende keer.


Ik ben al begonnen met de vierkantjes, ik zou twee rijen van vijf vierkanten moeten maken, en ik had bedacht dat ik ze dan ook alle vijf verschillend maak. Het is zo'n leuk patroon om te spelen met kleuren. Van elk wel twee dezelfde, voor de boven- en de onderkant.


We kunnen nog even gezellig doorhaken dus. En nu dit zussenproject ook z'n einde naderde, begon het wel te kriebelen om samen (zij het op afstand) weer wat nieuws te zoeken dat we allebei leuk vinden en wat ook weer de mogelijkheid geeft te spelen met kleur, ieder in onze eigen tinten. En we hebben wat gevonden... dus na het voltooien van het borduurwerk, en van deze Myriad CAL staat er een nieuwe op stapel. Nou goed, eerst doorhaken aan deze!


4 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi geworden en echt wat kleuren doen 2 dezelfde lijkt gewoon 2 verschillende ik ga deze link es even bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en geweldig idee, ga gelijk mijn zus polsen, zij woont nog steeds in het verre Brazilië en houd ook zo van handwerken. Misschien kunnen we ook iets leuks samen maken.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!