dinsdag 23 oktober 2018

Dinsdag Poppendag


Een zoldervondst, een lap die ik ooit eens vond in een stapel gekregen lapjes, eerst van plan 'm te maken, toen geen zin meer en van plan er een nieuw baasje voor te zoeken, en nu met het opruimen kwam ze weer tevoorschijn, en wilde dochter haar wel heel graag hebben. Het patroon staat met de beschrijving geprint op een grote lap katoen, dus dat was makkelijk meenemen. Ik was alleen m'n zak met vulling kwijt geraakt in de verhuischaos. Gelukkig kwamen we van de week een klein stoffenwinkeltje tegen in Tranemo waar ik kon vragen naar vulling en dat had ze! Kon ik fijn hier aan beginnen en zo ver ben ik inmiddels, de armen zitten nog niet vast, daar moeten eerst nog de mouwen omheen. En dan nog verder aankleden met broek en rok en quiltje. Wordt vervolgd dus!

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!