zondag 26 december 2010

Kerststukje


Sinds we een huis met een tuin hebben, maak ik mijn kerststukjes gewoonlijk zelf, met materialen uit eigen tuin. Dit jaar verdween alles al zo rap onder de sneeuw dat dát niet meeviel. Ik had nog wel wat gedroogde dingen, wat wilgentakken over van het frame voor de kerstboom, nog wat restjes van een oud en verdroogd bloemstuk dat ik van de herfst maakte, wat klimop en een sparrentakje geknipt in de tuin - en zo heb ik toch nog een kerststukje op tafel met Kerst!

3 opmerkingen:

  1. Het is zo wel een heel origineel stukje geworden!
    Je engeltje vind ik ook al zo mooi.

    fijne dag,
    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina,

    Nee dat viel dit jaar tegen,om iets uit de tuin te halen!
    Och we zijn met weinig tevreden, toch??

    Ik wens je nog een hele liefdevolle 2de kerstdag toe!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merry Christmas
    I like your tatting

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!