zaterdag 18 december 2010

Kerststalletje


Op m'n werk werd gevraagd om een kerststal te maken. De echtgenoot van een collega heeft de stal en het kribje gemaakt en ik de poppen. Nou ja, dit jaar alleen Jozef en Maria en het kindje (de ezel is halfweg...), volgend jaar de rest. Ik heb als basis het patroon van Pieternel gebruikt, Jozef bleef daar heel dichtbij, maar Maria is zo anders dat ze met het originele patroon niks meer te maken heeft.


Een ander had nog wat (boerderij)dieren meegebracht, zodat de stal toch wat gevuld is:





10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie popjes, Corina! Ik ken het patroon nog niet en de ontwerpster ook niet, dus ik ga maar eens snuffelen op internet. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden!
    Ik ben zelf gek op kerststalletjes...zou er wel een heleboel willen neerzetten, maar waar he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stal zeg, hartstikke mooi. En wat een teamwork super.
    Gr. Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor.
    En zo leuk allemaal iets bij gedragen.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corina, Wat ontzettend mooi!!!
    Het is vertederend.

    groejes,Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Corina, wat leuk je boom op creJJtion! Dankjewel. En een mooie kerststal heb je gemaakt zeg. Fijne week, liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerststal heb je gemaakt, Leuke popjes ook! Deze kende ik nog niet!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kerststalletje! Mag ik vragen waar je de patronen voor Jozef en Maria vandaan hebt? Die zou ik dolgraag willen maken...

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!