zaterdag 13 maart 2010

Voortgang Magic Pillow


Laatst vroeg iemand op een forum: zet ze allemaal eens op de foto. Dit zijn de eerste 7 blokken voor de 'magic pillow'. Ik was zelf eigenlijk ook wel benieuwd of ze inderdaad bij elkaar blijven passen. Tot zover ben ik niet ontevreden.


Maar dat is niet het enige wat ik aan de quilt gedaan heb, ik heb ook vier seizoenen stitchery's getekend. Sommige stukjes nagetekend van plaatjes van internet, ook wel stukjes zelf bedacht. Leuk om te doen! Ik had alleen geen gummetje bij de hand, dus de tekeningen zijn nog wat slordig. Als ze goed uitpakken, zet ik ze misschien nog wel op het blog om te downloaden voor de liefhebbers.


Garen erbij gezocht,



En begonnen aan de eerste, de lente:

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,
    het boekje van Pieter Rabbit en zijn fam, is nu te koop op de marktplatas.
    http://link.marktplaats.nl/328251642
    Dit is de link er naar toe!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet het er mooi uit....de witte kattekop met die knipoog is zo leuk:)
    succes met alles ..het ziet er toppie uit ..
    dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog..altijd leuk he
    fijne dag en de groetjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!