donderdag 18 maart 2010

Lentetafel


Een aantal dingen mochten blijven, de sneeuwklokjes zijn wat uitgedund en narcissen toegevoegd. De takken in de vaas komen van m'n appelboompje, m'n vader gaf het advies de takken uit te buigen en toen ik dat deed, bleek dat sommige takken al veel te lang waren geworden. Die uiteinden kon ik niet weggooien en ik heb al gezien dat de eerste knoppen dikker worden, dus wie weet...


Een detail: het forsythia meisje van Duimelotje (Ellen Soares), toevallig heb ik onlangs via marktplaats wat patronenboekjes bij haar besteld. Ik wist eerst heel niet dat zij het was, maar ze bleek het toch echt te zijn. Met name de oudere patronen van haar maken wel eens een wat slordige indruk, maar haar ontwerpjes zijn stuk voor stuk juweeltjes. Ik heb er dan ook intussen al heel wat gemaakt.

Nou vooruit, een foto dan nog, het Narcislichtje van atelier Lindelicht. Erg leuk om te maken was dit lichtje en geeft een gezellig warm licht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!