dinsdag 18 april 2023

Vogeltjes

Ik kreeg patronen van een Nederlandse vriendin, en daar zaten ook nog een paar pakketjes bij. Dat was makkelijk om te maken op reis. Alles zat erbij, behalve de naald en die had ik natuurlijk wel bij me.

Van het pakketje voor twee roodborstjes, een grotere en een kleintje, kreeg ik er nog een derde uit.

En het bruine wolvilt was dezelfde kleur als voor mevrouw merel, dus bij elkaar gelegd ging er nog een extra mereltje uit.

Ik kreeg ook nog een kleine zwarte geknipt, maar toen raakte het zwarte garen op. Die komt dus nog.

Dat was even een leuk tussendoor werkje. En inspirerend eigenlijk, want ze zijn aardig gestileerd, zou prima kunnen met fantasiekleurtjes en borduurwerk erop...


3 opmerkingen:

  1. Och wat zijn ze schattig geworden.
    Ben dol op vogeltjes zeker het roodborstje ben al weer blij als hij in de tuin neerstrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ja, met borduurwerk worden ze nog mooier! Ik zag net een geborduurde vogel, zo leuk! Al vind ik ze zo basic ook absoluut zeer geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!