maandag 3 april 2023

Fotoblogje week 12

 

Ik loop een beetje achter met de fotoblogjes, deels omdat ik weinig tijd had, maar ook omdat het veel regende, en ik niet heel veel mooie foto's maakte. Deze serie is van 21 maart.


23 maart was het met alle regen niet bepaald verjaardagsweer...


Tegen de avond klaarde het wat op.




Het weekend gevolgd door sneeuw...



Nu moest ik toch werken, dus ik miste niks. Dit was wel een beetje bizar, op het gras dooide de sneeuw weer weg, maar de bomen waren nog wel wit... heel ongewoon!


2 opmerkingen:

  1. Ik blijf het zeggen 'wat is het mooi bij jullie!'
    Momenteel kijken we naar de serie 'het hoge noorden' en dan hangen we ook bijna letterlijk aan de buis... Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het weer is van slag en we verlangen naar de Lente.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!