vrijdag 21 april 2023

Nieuw zussenproject

 

Ik had nog wat verjaardagsgeld uit te geven en dit keer werd het een bezoekje aan Nanno Creative in Druten. Daar bladerden we in een quilt blad en zagen een combinatie van verven op stof en borduren. Dat vonden we allebei, mijn zus en ik, interessant. En we hadden toch al zin in een nieuw zussenproject...

We kochten stempels, inkt, wateroplosbare krijtjes en een flesje vloeistof om de kleuren te fixeren... En natuurlijk allebei ons eigen kleurenpalet en afbeeldingen.


Hoe groot de quilt gaat worden of hoe de layout precies wordt... nog geen idee. Duidelijk is wel dat er ook andere technieken in gaan. Zusje heeft al een aantal kantklospatroontjes klaarliggen en ik heb wel zin om dat ook te doen...


Zij maakte al een beginnetje en toen kon ik niet achter blijven.



Dit is toch wel heel leuk om te doen! En kleuren/schilderen vind ik nog veel leuker als ik er met textiel iets mee kan!



wordt vervolgd...

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project om samen aan te werken met je zus. Ik zie al een veelbelovend begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer een project van jullie samen te volgen, ik ben beniuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat egeltje! Zo leuk! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken, je deelt het vast hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, superleuk! En nog leuker om er tegelijk met je zus aan te werken en jullie vorderingen met elkaar te delen, zo zijn jullie op afstand toch samen bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een zussen project, de stempels zijn zo mooi, ik heb er ook een aantal. Ook leuk om ze te borduren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te zien! En allebei weer mooie kleuren en stofjes uitgezocht. Ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Weer een inspirerend idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er nu al leuk uit en dat is nog maar het eerste begin, heel veel plezier saampjes. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is wel een hele leuke combinatie van technieken. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt heel goed uit! Ik ben vooral fan van de serie met dat egeltje (de herfstkleuren). Die zijn van jou, klopt dat. Ik ben heel benieuwd naar jullie vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!