woensdag 5 april 2023

Quilt tentoonstelling

De lokale quiltvereniging Sprätthönsen heeft hun jaarlijkse tentoonstelling, na drie jaar oponthoud, weer opgepakt en had 18-19 maart een tentoonstelling in het Torghuset in Smålandsstenar. Hoewel ik niet heel veel tijd had dat weekend, ben ik toch even snel gaan kijken.

Wat een heerlijke variatie aan werken, kleuren, technieken en stijlen. Echt even genieten! Er was ook een verkoopstand, maar ik vond de prijzen nog wel stevig, en ik had niet echt iets nodig. 

Ik dacht dat ik niet zoveel tijd nodig zou hebben, maar het was groter dan ik dacht. En ik dacht dat ik toch niemand zou kennen, maar dat had ik ook al mis, ik bleek er aardig wat te kennen, en ook niet bekenden waren wel in voor een praatje, dus vandaar slechts een paar fotootjes. Teveel gekletst, en te weinig foto's gemaakt...

Nou ja, ze hebben er in elk geval wel een lid bij. Al moet ik helaas werken bij hun volgende workshopdag, die leek me nou net zo leuk... 

1 opmerking:

  1. Wat mooi zeg, ze zijn allemaal mooi, maar die met de huizen, die vind ik het allermooiste. Wat jammer dat je dan niet kunt, de eerstvolgende keer. Dan maar alvast voorpret voor de volgende keer, misschien kun je al wat spulletjes bij elkaar zoeken. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!