woensdag 20 oktober 2021

Advent Uitdaging - week 3

 

Vandaag een patroontje van Atelier Steekjes en Kruisjes, dat ik kreeg van een Nederlandse vriendin die ook in Zweden woont (helaas niet op koffie-afstand). Ik heb alleen de sneeuwvlokjes met wit gedaan in plaats van rood.


Bij het opruimen vond ik nog een paar proef frivolité boompjes die ik ooit eens maakte om een patroontje te schrijven. Ik heb ze nu op borduurstof genaaid, met wit glansgaren sneeuwvlokjes en streepjes sneeuw geborduurd en een vogeltje erbij.


Dit frivolité locomotiefje kon er ook wel bij dacht ik. En toen ik toch bezig was met dingetjes vastnaaien op stof, heb ik ook die van de vorige weken gelijk maar gedaan:


Hier liggen ze netjes op week gesorteerd: 


En intussen ook gestreken en anders gerangschikt:


Het aan elkaar zetten wordt nog een uitdaging met al die verschillende formaten. Maar dat geeft niks. Dat komt wel goed.

Hoe is het met jullie adventswerk?

Van Dyonne kreeg ik deze haak-update (vorige week):


Ik ben benieuwd of ze me vandaag weer wat stuurt, dan zien jullie dat volgende week.

Doe je mee en sta je nog niet vermeld? Laat het weten, dan voeg ik je toe. Zo worden het er elke week meer, zo leuk! Wil je nog even weten hoe of wat, via het label 'Adventuitdaging' hieronder, vind je alle berichtjes.


En dan hier de link naar de blogs van:

En dan nog een Facebooklink:


4 opmerkingen:

  1. Mooi afwisselend en ook heb je het al bevestigt op lapjes, dat wordt vast leuk samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat mooi en zo afwisselend! Je gaat het zeker voor elkaar krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je eerste foto en ik herkende direct de stijl van Steekjes en kruisjes! Mooi dit borduurwerk in rood...
    Leuk om je frivolité werk op deze manier in je Kerst-uitdaging te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt al een mooie afwisselende verzameling, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!