vrijdag 27 augustus 2021

Patroon onderzetters en naaldkant

Deze onderzettertjes haakte ik al eens eerder, en schreef het patroontje uit voor Breiclub, als onderdeel van een langer stukje over gehaakte kleedjes. Nu is het patroon ook vertaald in het Zweeds en te vinden op mijn Zweedse blog (Haga Handarbete). 

Daar moesten natuurlijk wel even nieuwe foto's bij, en het was mooi zonnig weer eerder deze week.

Zo lekker dat ik mijn naaldkant werk mee naar buiten heb genomen en lekker heb zitten werken. M'n eerste eigen ontwerpje in naaldkant, dus wel een beetje spannend! En ook voor het eerst dat ik werk op het naaldkantkussen dat ik bestelde bij 't Kantwieltje en het bevalt me erg goed om daarop te werken. Vooral mijn linkerhand is er erg blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!