woensdag 9 februari 2022

Klackmatta week 2

 

Nu zijn we dan echt van start. Vorige week was vooral nog voorbereiden. M'n inspiratie verzameling staat nog op Pinterest, voor wie wel mee wil doen, maar het nog lastig vindt op gang te komen. Alle eerdere berichtjes vind je in de link KlackmattaSAL (staat ook onder dit berichtje).

Ik heb er eentje af, met het jaartal en de rand gefestonneerd. En verder een heleboel geknipt volgens het malletje dat ik vorige week liet zien.


Wat ik ook heb gedaan is een rondje gemaakt van een soepele meubel/gordijn stof, het ziet er zo slordig uit, maar dit wordt de onderkant. De 'klackor', de hakvormpjes, komen hier als dakpannetjes op te liggen.


Ik vond ook nog een stuk vilt dat ik ooit eens zelf gevilt heb, daar knipte ik een cirkel van voor het midden. Misschien wordt die wel kleiner later, misschien borduur ik er nog wat op... we gaan het zien.


Hier heb ik het vast even uitgelegd, zodat je een idee krijgt wat de bedoeling is, al die lapjes ga ik nog omfestonneren (hoe je dat doet, vind je op de eerder genoemde Pinterest pagina) en op alle lapjes komt een mini borduurtje of andere handwerkje. En zoals je ziet heb ik er nog wel een paar te knippen ook. Maar dat komt wel. De maat heb ik aangehouden van het 'vachtje' wat ik nu op m'n handwerkstoel bij m'n bureautje in de kamer heb liggen. 


Hier de link naar Willeke, hebben jullie gezien wat voor mooie materialen ze bij elkaar gezocht had vorige week? Ik ben benieuwd of ze al een deeltje klaar heeft...

En mocht jij ook meedoen, laat het even weten, dan voeg ik jouw link ook toe!

3 opmerkingen:

  1. Het kriebelt nog steeds bij mij ... maar ik werk braaf verder aan mijn breiproject.
    Je hebt al best veel voorbereidend werk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al veel gedaan, ik heb gekeken bij je op Pinterest, mooi zeg :) Ik heb nu wel meer tijd, maar kan nog steeds niet alles tegelijk ;) wel iets om te onthouden. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je nu vast wat voorbereidend werk hebt gedaan, nu kun je lekker borduren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!