donderdag 27 augustus 2020

Lapjes


De drie nieuwste lapjes even samen op de foto, de rode had ik al laten zien, daarna kwam deze leukerd:


Een 'Schotse ruit', de horizontale strepen zitten erin gebreid, de verticale erop geborduurd, en dat vond ik eigenlijk best heel leuk om te doen. Nu had ik onlangs een mooie doos vol (oude) handwerkspulletjes gekregen van een lieve vriendin, en daar was ik heel blij mee in deze nog steeds rare tijd. Een klein borduurpatroontje had dit haasje erbij, nu wordt zo'n kruissteekmotiefje wel wat platter op breiwerk, maar ik heb 'm er toch maar op gemaasd. Het pootje werd een beetje gek, vond ik, en daarom kreeg hij nog een bloemetje. En gelukkig werd het toen te donker, want dit was wel ff heel leuk.


Die van vandaag is er eentje met hobbels en bobbels, waar de achterkant de voorkant wordt... maar ik beide kanten eigenlijk wel wat vind hebben... Deze breide wel een beetje lastig met 5 steken samenbreien, maar het effect is erg leuk.


Intussen zijn we deel 40 al voorbij, en ga ik zo als tester er weer eentje opzetten...

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!