woensdag 19 augustus 2020

Kids Simpele Lijnen Top


Mocht je denken dat ik alleen nog maar aan de deken van Naantje Knit brei... nee dus, ik haak ook nog voor Sascha, om haar patronen te testen. (Het haakwerk met eigen garen wordt wel voor mezelf.) Voor deze top had ze kindermaten nodig om getest te worden. Ik had niet echt geschikt garen op voorraad in één kleur, maar wel een pakket Hobbi Rainbow 8/8 die ik op een regenboogvolgorde kon leggen, wat dochter ook direct een goed idee vond.


De maten uit het patroon kloppen goed met confectiematen, dus kon redelijk inschatten wat ik nodig had om goed uit te komen, en dat lukte zoals je ziet.


Ik haakte met haaknaald 4,0 iets dunner dan in het patroon staat, omdat ik weet dat ik los haak. Was een prima vakantie projectje, en een mooie omgeving voor een fotoshoot met dochter.



4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!