donderdag 2 april 2020

Update knuffellapjes KAL


We zijn intussen even op weg met de Corona Knuffel Kal van Naantje Knit. Tijd voor een update! Zo leuk al die verschillende patroontjes breien. Ik heb een bakje samengesteld met wolletjes van ongeveer dezelfde dikte in warme (herfst/zonsopgang/zonsondergang) kleuren en daar kan ik steeds uit graaien als er een nieuw lapje te testen is.


Lapje 4 was wel even opletten met al die kabels en zo, hij is ook niet helemaal fout-vrij (en dat lag aan mij, niet aan het patroon!) Voor deze en de volgende gebruikte ik een restje Aade Long.


Lapje 5 een leuk honingraat patroontje, heb dit patroon wel eens eerder gebruikt in een dekentje.


Lapje 6 heeft bloemetjes, en kraaltjes. Had ik eigenlijk nog nooit gebruikt in breiwerk, maar dat is wel heel erg leuk.

En zo heb ik intussen 6 mooie lapjes bij elkaar gebreid, 15x15 cm zijn ze. Als je snel bent, kun je nog net meekijken op Youtube naar de live-uitzending over lapje 6. (Begint om half 8 elke maandag- en donderdagavond.) Het patroon is (met twee keer per week een update) verkrijgbaar via Ravelry, of Nana's webshop.


Ik geniet zo van de diversiteit, super leerzaam en door de uitzendingen op Youtube en de Facebookgroep ook nog eens heel gezellig. Als tester ben ik intussen twee lapjes verder, elke keer mooier bij elkaar ook.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!