zaterdag 4 april 2020

Update kleedje


Vorig jaar vond ik dit pakketje bij een 2ehands winkel, en nu het weer lente wordt, had ik er weer zin in. Het zag er zo uit toen ik het vond:



vorig jaar juni plaatste ik de laatste update hier van, toen was ik zo ver:



Dus toch nog wel aardig gevorderd intussen. Zou mooi staan op ons kleine salontafeltje, ik zat alleen nog na te denken over de afwerking, kan 'm gewoon zomen, dacht ook al aan misschien een kantje erlangs... hebben jullie nog een goed idee?

8 opmerkingen:

  1. A good find, and good that it’s getting a new lease on life.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi open zoompje misschien?
    Leuk voorjaarsachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a beautiful pattern - lovely colours and embroidery! Is it open chain/lazy daisy stitch you used for filling the petals? Superb effect.
    If you end up folding and sewing the borders, a simple edging of decorative stitch in either brown or dark green would be my suggestion.
    Keep us posted :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou heel simpel voor een zoompje kiezen. De aandacht moet naar het borduurwerk gaan en bij een klein borduurwerk leidt een randje al snel af.
    Mooie kleuren en patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij het kleedje af gaat maken.
    Ik dacht aan een frivolité randje, maar een open randje lijkt me ook wel iets, jij kunt dat! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!