zaterdag 18 april 2020

Boombaard



Na de elfen speld die ik afgelopen week maakte, heb ik er weer helemaal zin in. Ook leuk om even iets anders te doen tussen het testen van patronen door. Ik ben eigenlijk gelijk begonnen met het kiezen van patronen, stofjes erbij zoeken en beginnen maar.

Intussen is Boombaard, oftewel Treebeard of Fangorn zoals hij ook wel heet in het verhaal van 'Lord of the Rings' klaar. Hij moet alleen nog een strijkbeurtje. Het patroon is van Lilja Björk Sigurdórsdóttir, op de website waar ik 'm vond (Fandom in Stitches) zag het er niet zo geweldig uit, maar aangezien dit een van mijn favorieten is uit het boek, moest hij er toch bij. Dit was er echt zo eentje waarbij de stofkeuze alles bepalend is, en ik geloof dat ie zo wel geslaagd is.

En het volgende blok schiet ook al lekker op. Morgen in de pauze op het werk weer verder (ik werk een 10-uurs dienst, waarbij ik een uur pauze heb, eten doen we met de cliënten, dus ik neem eigenlijk altijd een handwerkje mee voor in de pauze bij die lange diensten).

Dus hopelijk nu echt snel weer een nieuwe update, en nieuwe foto's, met gestreken lapjes en goed licht ;-)

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!