dinsdag 1 oktober 2019

Dinsdag Poppendag


Je ziet het, ik kan het weer niet laten. Toch nog een pop maken. Leuk om verschillende patronen van verschillende ontwerpsters uit te proberen. En tussendoor schets ik aan mijn eigen versie. Lijkt me leuk een eigen basispop te maken en dan verschillende versies en outfits... En soms denk ik, waarom eigenlijk als er zoveel goede patronen bestaan... Nou ja, voor nu ben ik bezig met dit ontwerp van Isabelle Kessedjian. Ik gebruik wat dikker garen, met dezelfde naalddikte als in het boek omdat ik vrij los haak. Moet zeggen dat ik dit toch wat grof vind, en de pop wordt best groot daardoor ook. Maar goed, experimenteren zullen we maar zeggen.

Op zich niet erg verstandig met al het bezoek wat in de planning zit en de CAL's die er aan komen en waar ik aan mee wil doen... Ik heb er geen haast mee, voor nu ben ik lekker bezig. Hoewel het haken op zich een tikje saai is, vind ik het zo leuk om weer een nieuw karaktertje onder m'n handen te zien groeien.

Meer poppenberichtjes vinden we vandaag misschien wel hier:

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!