dinsdag 16 april 2019

Proefje


Voor m'n verjaardag kreeg ik wat wolletjes voor een omslagdoek en ik kon nog niet helemaal het patroon vinden dat ik ermee wilde. En zo begon ik met de gedachte te spelen zelf wat te ontwerpen. Nu is mijn kennis over meerderen en zo daar niet echt toereikend voor, maar ik heb toch maar een proefje gebreid met een restje sokkenwol. Zo wordt het in elk geval niet. Maar het leverde wel een fijne omslagdoek op voor Poppie.


Het experimenteren was leuk, ik denk dat dit het eerste breisel is dat ik zonder patroon maak en iets ingewikkelder dan een vierkant lapje. Het randje heb ik er langs gehaakt. Toen was het bolletje draad ook precies op.


De dames wilden ook nog even graag samen op de foto in hun mooiste lentejurkjes, en dan gauw kijken of er meer poppennieuws is bij:


Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

8 opmerkingen:

  1. Als poppenomslagdoek is het in ieder geval zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En misschien zou je het vaker moeten doen; iets uit je hoofd maken, ik denk dat je er best talent voor hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk je popjes, hun jurkjes en natuurlijk de omslagdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch een heerlijke omslagdoek zo. Fijn voor de frisse zomeravonden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een voordeel voor popje heeft zij meteen een mooie omslagdoek en poppenmoeder zal er ook wel blij mee zijn. Volgens mij mag je van hen nog wel blijven oefenen ;) Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So adorable I love you doll and clothes 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet de pop er nu schattig uit, een prachtig omslagdoekje maakt het helemaal perfect.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!