woensdag 26 juni 2013

WOW: bezig op woensdag


Vandaag maar weer een gewone WOW, Work In Progress on Wednesday. Hier weer het frivolité project van de driehoekjes volgens patroon van Adelheid Dangela met sokkengaren en een naald. (Klik op foto's voor een grotere versie).


Hier brei ik 's avonds aan, als er geen rondje Thistle meer past, of onderweg, een sjaal van superzacht mohair.


Toch groeit de Thistle ook nog wel, al gaat het niet meer zo hard nu de rondes groter worden.


Maar ik maak niet alleen sjaals, ik heb ook weer een stukje geborduurd aan de loper die ik als pakket uit Zweden meebracht, van het merk Västgöta.

En gisteren kreeg ik nog een borduurpakket in handen gedrukt voor een kussen met een roodborstje erop, dit leek een niet al te groot werk, prima voor tussendoor...


Wil je zien waar anderen mee bezig zijn op deze woensdag, kijk dan op Esther's Blog. Daar zie je ook een tipje van de sluier van haar nieuwe BOM (Block of the Month, een quiltpatroon dat in delen zal verschijnen, elke maand een nieuw stukje).

4 opmerkingen:

  1. Heerlijke werkjes om mee bezig te zijn. Mooi kleurgebruik ook van allemaal. Leuk om ze weer te zien. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die frivolité leuk! Die sjaal kun je bijna voelen - hij ziet er zo zacht uit. En wat een prachtig patroon, ik zou niet weten hoe dat moet, ik ben vol bewondering!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige projecten heb je toch onder handen. Het zijn stuk voor stuk beauty's. Heerlijk om deze updates te mogen bewonderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thistle is so beautiful! Other projects are great too.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!