vrijdag 28 juni 2013

De winnaars


Zo zat ik laatst te frivolité-en op de bank, met Molly er strak naast. Zij is gewoonlijk niet zo'n knuffelkont, maar nu kon ze er geen genoeg van krijgen.

Maar goed, daar kwamen jullie niet voor, jullie willen vast weten aan wie ik mijn boekjes van de opruimactie ga weggeven...

Vooral voor het merklappenboek was belangstelling, uiteindelijk 6 mensen die serieus geïnteresseerd waren, 4 via mijn blog, en 2 via de email. Ik heb ze ongeveer op volgorde van binnenkomst gezet:
1. Aria
2. Mieke
3. Guusje
4. Rita
5. Nienke
6. Alida

True Random Number Generator  2Powered by RANDOM.ORG
En dus Mieke, hij is voor jou!.

Dan was er 1 reactie op het Burda-breitijdschrift, dus dat is makkelijk: Lindy hij is voor jou!

En 2 op het boek met stoffen dieren, namelijk Joke en Bianca.

True Random Number Generator  2Powered by RANDOM.ORG
Oh, ik zie dat er iets raars gebeurt met het kopiëren van de Random Number Generator, ik had natuurlijk geen 100 ingevoerd, maar gewoon het aantal aanvragen.

Ook hier rolt nummer 2 uit, dus Bianca, hij is voor jou!

Als de winnaars even hun adres naar me mailen, dan kan het morgen op de post. Ik wens jullie veel plezier ermee!

7 opmerkingen:

  1. Oooohhh leuk, dank je wel.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig :-) Met dieren in huis ben je nooit alleen; ze zoeken je altijd op.
    Wat zit er in de kooi naast je?
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars! Ik was er niet bij, maar misschien volgende keer of op een andere blog, er lopen massa's give aways :)
    Alvast bedankt om dit te doen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwieeee!! ik heb gewonnen (voor het eerst hihi) dank je wel, ben er superblij mee!!
    veel liefs
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, wat leuk, reageer biijna nooit op give aways en dan nu gelijk prijs!
    Groetjes, Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!