zondag 26 mei 2013

Horstmar 2013


Kon het weer niet laten, ik 'moest' ook dit jaar weer naar Horstmar (Duitsland). Daar was voor het 27e jaar de Internationale Occhi Ausstellung (in Duitsland heet frivolité occhi of Schiffchenspitze). Intussen ken ik daar ook al steeds meer mensen, dus het is niet alleen genieten van frivolité, maar ook mede-frivolitésters ontmoeten. Bovenstaande foto is van de Japanse stand, die er dit jaar was.


Prachtig weer, en een prachtige locatie... wat wil je nog meer!


Dit keer ook een tijdje gepraat met Adelheid Dangela, die heel ingenieuze frivolitépatroontjes ontwerpt, van kleine onderdeeltjes, waarbij de maat klopt, zodat je ze als patchwork kunt samenstellen tot grotere elementen. Prachtig!


Van haar ook dit boekje gekocht, en ik weet al zo'n beetje wat ik ermee wil doen...


Ik kijk in elk geval weer terug op een gezellige, inspirerende en tegelijk ook vermoeiende dag. Dit keer laat ik hier niet al te veel foto's zien, omdat het de bedoeling is dat die ook elders gepubliceerd gaan worden...

Wil je volgend jaar hier ook eens gaan kijken? Dan is het op zaterdag 7 en zondag 8 juni 2014. Meer informatie vind je HIER.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch dagje uit! Succes met het schrijven van je stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een heerlijk dagje uit met zoveel moois te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!