donderdag 27 december 2012

Armband


Laatst al het halssieraad uit HZG 174 nog een keer gemaakt in deze koperkleur, nu ook de armband - die hoort er dan toch bij niet waar? Het koperkleurige sieraad heb ik Eerste Kerstdag gedragen, en ik ben blij dat de armband ook goed gelukt is.

Als garen gebruikte ik Anchor Artiste kleur 00314. Ik had ook nog een oudere versie van dit garen, maar deze is zachter van kleur, iets minder contrast tussen het glimmende en minder glimmende deel van het garen. Het garen is prima geschikt voor frivolité, alleen met het ophalen door een picot moet je wat voorzichtig zijn.

Mocht je het leuk vinden en ook zoiets willen maken, het patroon vind je in HZG 174.

5 opmerkingen:

  1. Oh wat prachtig! En een hele mooie kleur. Jammer dat ik geen frivolité kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corina wat heb je dat weer prachtig gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Corina, knap werk.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend

    Alvats een goed uiteinden en een goed begin, en veel liefde geluk en gezondheid voor 2013

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!