vrijdag 30 september 2011

Pinguïn


Al een tijdje terug maakte ik deze pinguïn uit het boekje  Lieve Diertjes zelf haken. Ik heb alleen de kleurtjes aangepast. Best grappig om te doen. Maar omdat ik vaak niet weet wat ik ermee moet doen maak ik ze niet zo vaak, die kleine gehaakte beestjes (amigurumi). 


Deze deed mee aan een anonieme wedstijd (opdracht was: maak een pinguïn):




Op die club worden altijd collages gemaakt. De uitslag is nu bekend, dus nu mag ik 'm hier laten zien (hij werd tweede).




P.S. vergeet niet in de webwinkel te kijken, daar zijn weer de nodige aanpassingen geweest en nieuwe dingen toegevoegd, o.a. deze pinguïn!

2 opmerkingen:

  1. Hij is wel super super leuk geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je wat leuk is om van die kleine haakseltjes te maken? Sleutel- of tashangers, en ik kan je vertellen dat het een heel welkom cadeautje is bij veel mensen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!