maandag 12 september 2011

Eerste Idrija-kantje af


Zo, het eerste stukje Idrija-kant is af. Ik kwam nog wel een paar lastigheidjes tegen, maar wel heel leerzaam en ik heb het wel een beetje gevonden met deze kantsoort - zo leuk. Ik zie mezelf ook wel wat tekenen en dan klossen met deze techniek... het kantklosvirus slaat harder toe dan ik had verwacht!


Voor het idee hoe groot (of eigenlijk hoe klein) dit kantje is, hier een foto met een muntje van 50 eurocent erbij:




En als bonus nog even het kantje op een donkere achtergrond:



7 opmerkingen:

  1. Ik zie dat ik in het weekend weer veel te bewonderen heb. Tot vrijdag!

    Groetjes Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje, mooi kloswerk. Ik heb vandaag ook weer mijn eerste les na de vakantie gehad. Ik moest er weer helemaal 'in' komen, want in de vakantieperiode is er weinig van handwerken gekomen. En ja, Idrija vind ik ook een hele leuke kantsoort.
    groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina, Het is prachtig!!
    Ik ken deze kantsoort niet. Leuk om het hier te zien!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,
    Prachtig is je Idrija kantje.
    Ben alweer benieuwd naar je volgende les.
    Je poncho/rok is ook schitterend geworden, knap hoor.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!