zondag 18 september 2011

Weekendje met veel quilten


Mijn zusje was er dit weekend weer, en dit laat zien waar ze aan bezig was (in het echt zijn de kleuren wel levendiger), log cabins.




Eindelijk de vogelhuisjes gemaakt die bij het katje horen, hopelijk kan ik morgenavond voor donker een foto maken van het hele katjestafereel. En ik ben (na een bezoekje aan een quiltwinkel) daadwerkelijk begonnen met de Heart's Desire van Esther Aliu. Ik heb besloten de applicaties met festonsteekjes te doen, en tot nu toe heb ik daar geen spijt van. Later van de week zal ik er wel meer van laten zien.

4 opmerkingen:

  1. Mooi ziet dat eruit, waar je zusje mee bezig is.
    En die vogelhuisjes zijn echt schattig. Ben al benieuwd hoe alles er dan uit ziet als het klaar is.

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je weer een leuke huisjes gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar de foto met de katjes erbij.
    Wat is het altijd weer een feestje als ik lees dat je zusje is geweest.
    Ze heeft mooie blokken gemaakt zeg.
    Die Log Cabins wil ik toch ook eens gaan maken.
    Goeie beslissing om de Hearts Desire te gaan maken. Het is een super quilt!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hearts Desire heb ik ook in de planning, maar hij lijkt mij vrij pittig. Ik moet ook eerst wat werk af hebben, anders ben ik met te veel bezig. Ik ga hem eerst bij jou volgen.Succes.

    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes die je zus gebruikt voor haar logcabin. En huisjes maken vind ik alijd zo leuk om te doen ,weet niet waarom maar het resultaat is altijd zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!