donderdag 29 september 2011

Tweede versie


Zo, even flink aan het kantklossen geweest. Zaterdag is de tweede les Idrija-kant en ik had m'n huiswerk nog niet af. Het eerste kantje moest een tweede keer en deze tweede versie heb ik met venne colcoton 34/2 geklost, met twee gemêleerde paren in het midden. Dat was nog een restje van het russische kleedje. De middenparen zijn de enige die je een kleurtje kan geven, want voor de rest wisselt het nog wel eens af welk paar de loper is. 
Morgen blaadjes (vormslag) oefenen, en dan ben ik er klaar voor...

2 opmerkingen:

  1. Jij bent ook echt actief op hobbygebied!
    Ik vind het kantklossen er zo moeilijk uitzien, maar misschien valt het wel mee. Hoe lang doe je het al?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig motiefje, Corina, en zo gelijkmatig geklost...Leuk met dat kleurverloop. Ik ben na de vakantie ook weer met frisse zin begonnen. Moest er wel weer even inkomen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!