dinsdag 8 juni 2010

Tuintrol


Deze tuintrol, ontwerp van Tintangel, heb ik gemaakt in mei 2008. Het idee dat hij inderdaad buiten kon staan, sprak me wel aan. De basis van het lijf is een met zand gevulde fles, lekker stevig dus. Intussen staat hij dus al twee jaar in de tuin, nog een keer van plaats gewisseld ook. De huidtricot is verbleekt, het naaldvilt donkerder geworden, spinnetjes en andere kleine diertjes wonen in z'n jas en onder z'n hoed. Af en toe steelt een vogel een plukje voor haar nest. Maar hij 'leeft' nog steeds!

3 opmerkingen:

  1. O dit vind ik leuk om te zien, ik weet inderdaad nog dat je hem in de tuin ging zetten.
    hij staat er nog prima bij, dat had ik eigenlijk niet verwacht!!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi "doorleefd" geworden. Eigelijk is je tuintrol er na twee jaar mooier op geworden, vindt ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat ie er na twee jaar nog zo uitziet! Heel gaaf! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!