dinsdag 1 juni 2010

Ajourkleed



Weet je nog dat kleed dat ik had gekregen? Ik ging er vanuit dat de mevrouw die eraan begon alle onderdelen tenminste 1 keer gemaakt had van het patroon, maar toen ik het nog eens goed bestudeerde, bleek er nog een bloemmotief te zijn voor op de hoeken. Kon het niet laten die vast te proberen. En hij valt me niks tegen. Van de bontgekleurde bloemen die erop zaten, is intussen het merendeel weg.
Intussen heb ik uitgepuzzeld hoe ik het verder doen ga. Het kleed hangt ruim over de tafel, daarom wil ik in de overhangende rand ook borduurwerk maken. Ik heb daar zelf iets voor bedacht, een combinatie van stukjes bestaand patroon uit diverse bronnen, en natuurlijk ook elementen van het middengedeelte. Het zal wel even duren voor het zover is, maar goed, wel een leuk project om aan te werken.

1 opmerking:

  1. Wauw Corina, jij bent ook een duizendpoot is het niet?? Vind je ook veel technieken leuk om te doen? Dit gaat een prachtig kleed worden, succes met het vervolg.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!