woensdag 23 juni 2010

Nieuwe patronen


Gelukkig snuffel ik niet zo heel vaak op Marktplaats, maar laatst kwam ik dit patroon tegen! Een borduurpatroon met fretten had ik nog nooit eerder gezien, dus dat kon ik niet laten lopen, en gisteren arriveerder er een dikke envelop. Vanmorgen even geteld - er worden ongeveer 90 kleuren gebruikt! Ai ai, waar begin ik aan... Maar ik vermoed dat het best heel mooi zal worden. Ik moet nog uitrekenen hoe groot het wordt, maar als ik zie hoeveel A3-blaadjes vol staan met tekentjes, zal ik er wel een heel tijdje zoet mee zijn...


En dan kocht ik afgelopen vrijdag op het boekenfestijn ook nog twee handwerkboeken, Easy Beaded Knits, met heel leuke breiprojectjes met kraaltjes en een boek met kruissteekpatronen, allebei samen voor nog geen 10 euro. Ik kan voorlopig wel weer vooruit!

3 opmerkingen:

  1. Corina,
    je hebt echt een ware vondst gedaan. Het zal inderdaad een groot werk zijn om het te maken.
    Veel succes ermee.
    Wat blijven de poesjes schattig.

    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk borduur-patroon, wel veel werk, gelukkig bederven ze niet :-) je boeken zijn er ook erg leuk uit. Hebben je katertjes al een nieuw baasje. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon van de fretjes. Wel een hele uitdaging, maar hiervan krijg je vast geen spijt.
    groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!