maandag 1 maart 2010

Ajourkleed


De laatste tijd vooral bezig geweest met dit kleed dat bij de gekregen spullen van laatst zat. Eerst maar eens over de tafel gelegd om te kijken hoe groot ie nou echt is.  Best wel groot dus. Hoewel ik die bloemen op zich niet lelijk vind, heb ik toch besloten ze eraf te halen. Het past niet bij m'n interieur.



Het bestaande ajourwerk vind ik wel erg mooi. Daarvan moeten alleen nog enkele vierkantjes ingevuld worden. Ik wil er ook een rand onderlangs borduren en een klein ajourmotiefje op de plaats van de bloemenborduursels maken.




Op de een of ander manier heeft Spooky de poes iets met dit kleed. Steeds weer ging ze erop liggen. Hier zat ik op de bank een patroon uit te zoeken voor de onderrand, lag zij op het kleed dat naast me op de bank lag.



Toen ik even buiten was geweest, trof ik haar zo aan.

1 opmerking:

  1. Ze vind het gewoon lekker!!

    Je kunt er beter een poesenkleed van maken dan een tafelkleed!Hihihihi.....

    Ik vind de bloemen heel mooi!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!