dinsdag 30 mei 2023

Draak


De laatste dinsdag van de maand, en het is me gelukt een dier af te hebben. Het patroon is oorspronkelijk van Jennifer Carson, en bewerkt voor vilt door Atelier Anke. Ik kreeg het patroon met een lap vilt onlangs van een vriendin en toen wist ik gelijk dat ik die wilde maken. Ik heb zelf ook nog een patroon uit die serie liggen, waar ik steeds maar niet aan durfde beginnen...


Wat een heerlijk project, naaien met vilt, festonneren dus, is zo fijn om te doen. De details zijn er met een vilt naald op geprikt, dus de gekleurde buik, de ogen en de neusgaten. Dit was lang niet zo eng als ik dacht en het stond goed uitgelegd in het patroon. 



Leuk zo groot en fotogeniek als ie werd. 




7 opmerkingen:

  1. Haha prachtige foto's, hij is bijna echt zo in het gras. Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och hij is prachtig geworden,leuk zo buiten in het gras.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave! Heel knap gedaan. Nu ga je vast de andere ook wel maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik ben echt onder de indruk van die mooie details! Geweldig, wat een prachtige draak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK, ik zag hem al op IG, hij is echt super geworden en helemaal niet eng ;) Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corina, wat is hij ontzettend mooi geworden! Hij is inderdaad heel fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!