woensdag 17 mei 2023

De tuin week 19

 

Na een druk werkweekend is het altijd fijn om even te landen met een rondje tuin. En daar gebeurt van alles nu!






De rest van de week was ik er te druk voor. Maar vrijdag maakte ik nog een paar foto's in de tuin.


Daslook


Een tulp overleefde de vreetpartij van de reeën.


Zilverkaars komt weer op. De andere loopt wat achter, hopelijk gaan ze allebei weer bloeien...


Het terras is weer helemaal schoongemaakt en in de olie gezet, dit jaar kozen we voor bruine olie en we waren erg tevreden over het resultaat.



Ook bij ons in de tuin staat vogelkers, een in de tuin en nog een aan de rand bij de beek.



Een narcis is een andere, foutje zeker. Weet toch zeker dat ze uit dezelfde verpakking komen. Gelukkig mag mijn tuin wel wat wilder zijn...




Het is niet veel, maar er is toch een beetje bloesem...



De opal (pruim) en de elstar (appel) doen niks helaas. De Ingrid Marie heeft knoppen.


Ook in de tuin hebben we bosanemoontjes, op meerdere plekken.








Manlief was de hond uitlaten, en ik had dochter naar een vriendje gebracht, dus de poes kon in alle rust met me mee wandelen door de tuin.


Onkruid is ook best mooi.




3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!