dinsdag 2 mei 2023

Beertje

 

De laatste dinsdag van april haalde hij niet, maar hier is dan toch aprils knuffel. Gelukkig hadden we een extra lang weekend, en zowaar vrij... En ook nog mooi weer voor een fotoshoot. Die koude wind komt toch niet mee op de foto... 

De stof is een rest van de binnenkant van een winterjas die ik ooit maakte. Voor de voetzolen, binnenkant van oren en handen gebruikte ik wolvilt. Ik gebruikte een set schijven en t-pennen voor alle ledematen en hoofd, dus hij kan z'n kop en pootjes draaien. Helaas ben ik niet zo goed in die dingen precies placeren, en de oren werden in een figuurnaad in de kop mee genaaid, wat nou niet zo makkelijk was als het leek, dus een beetje scheef is ie wel... 

Gelijk ook een volgend project voorbereid, iets heel anders misschien lukt het in mei wel op die laatste dinsdag... 

Het patroon is van Anja Fohmann en komt uit het Duitse tijdschrift Teddy's Kreativ, no 3 uit 2011. 

Eens kijken of er nog poppennieuws is bij:

Ria

6 opmerkingen:

  1. Ah, wat een mooierd, hij heeft een hoog knuffelgehalte met die vragende oogjes.... "wil je me alsjeblieft, alsjeblieft knuffelen?" Onweerstaanbaar toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem al langskomen op Instagram, wat een leuke knuffelbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig beertje goed gelukt.Echt een heerlijk zacht knuffeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beer ziet er super zacht uit, heerlijk om te knuffelen.
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!