zaterdag 31 december 2022

Oudjaar 2022


Vandaag al weer de laatste dag van 2022. Eindelijk verlost van de corona pandemie, voorzichtig kwam het leven weer een beetje op gang. Met daarop gelijk nieuwe zorgen met oorlog en energie crisis... 

Privé was het belangrijkste misschien wel dat Fanny bij ons kwam wonen, een Griekse jachthond / herder mengsel hond. Familie bezoek werd weer wat makkelijker, maar tegelijkertijd ook ervaren dat het lastig kan zijn om ver van je familie te wonen als er daar gezondheidsproblemen zijn...

Anders maakte ik vaak een creatief jaaroverzicht, maar dat kwam er niet van deze keer om klaar te hebben voor de kerstvakantie. Ik geloof eigenlijk ook niet dat jullie het erg zullen missen.

Veel popjes/beestjes dit jaar, nauwelijks grote projecten. Voor het eerst handwerkjes verkocht in Sandvik met succes.

Dit jaar valt de jaarwisseling in mijn werkweekend, gelukkig heeft dochter daarna nog 1,5 week vakantie... 

Nou ja, de oliebollen en appelbeignets zijn gebakken, en de zelfgemaakte huzarensalade staat in de koelkast... 


Ik wens al mijn lieve blog lezers een hele goede jaarwisseling, hoe je het ook viert, wees voorzichtig met vuurwerk, en ik wens jullie een heel goed 2023!

5 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling eten ze daar ook oliebollen of is dat typisch Nederlands

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling.
    Ik heb genoten van jouw blogs het afgelopen jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een goede jaarwisseling en al het beste voor 2023. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2023!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!