vrijdag 16 december 2022

Tellen

 

Ik geloof dat ik nog niet had laten zien dat ik weer aan het borduren ben. Een klein stukje blauw was al gedaan aan deze, ik kreeg onlangs een stapeltje borduurpakketjes van een kennis, die nu vooral breit en nauwelijks meer borduurt. En dit is er een van.


Wel toepasselijk om deze tijd van het jaar. Er komt nog wel meer kleur in ook hoor. Neemt ook makkelijk mee, hij is mee geweest naar het winkeltje dat we in de adventstijd hebben in het dorp en naar het werk, waar ik een uur pauze heb als ik van die lange diensten draai.

En ik heb mezelf getrakteerd op een diamond painting pakketje, dochter hielp uitzoeken...

Wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. creatieshaken-ria16 december 2022 om 10:20

    Leuk borduurtje en een mooie Diamond Painting het is heel leuk werk voor je het weet smaakt het naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!