dinsdag 13 december 2022

Kerst popje

 

Zoiets zat al heel lang in de planning, een kerstpopje op basis van mijn eigen patroontjes. Wat vinden jullie, is ze leuk? Ze zou mee kunnen in de Lucia optocht... Vandaag 13 december, Lucia in Zweden. Dochter viert het op school straks, en ik kijk naar de tv. Voor wie het ook wil zien, kijk op SVT Play, dat kun je ook online kijken, zonder de app te installeren. 

Ik schrijf nu ff snel op de tablet, daardoor kan ik helaas niet het blog lijstje erin plakken, misschien voeg ik het later nog toe. 


Update 14/12 het bloglijstje:


7 opmerkingen:

  1. En òf ze leuk is, Corina! Schattig zoals die haartjes onder het mutsje uitpiepen en de vlechtjes vind ik helemaal enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Elizabeth vind ik haar ponyhaartjes ook zo leuk! Samen met haar staartjes geeft dat haar gezichtje iets guitigs. Het is een prachtig popje geworden, knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een schattig poppetje geworden, perfect voor deze tijd van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!