woensdag 9 maart 2022

Klackmatta week 6

 

Zes weken bezig al weer, en intussen een mooi voorraadje. De nieuwe aanwinsten deze week op een rijtje:


Soms doe ik zomaar wat, soms pak ik er een borduurboekje bij. Deze kleine projectjes zijn perfect om techniekjes en steken uit te proberen, bijvoorbeeld uit dit (van oorsprong Zweedse) boekje:


Ik heb in elk geval genoeg voor de eerste ronde. Maar er moeten nog wel de nodige bij komen...


Alle eerdere berichtjes vind je terug onder dit LABEL, en mijn zusje laat haar updates zien op haar FB-pagina.

Voor wie daar niet kijkt, dit was haar overzichtje van vorige week, mooi hè, met die door haarzelf gekloste kantjes:


3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog eensxteruggelezen en op pinterest gekejen snap nu veel beter wat de bedoeling ervan is. Doe je dit met gewoon wolvilt ? Of veel dikker vilt. Ik zie wel weer een uitdaging aankomen. 1 per week kan altijd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik gewoon wolvilt, maar wollen stof of ander vilt kan ook, leuk dat je er zin in krijgt!

      Verwijderen
  2. Ik word al heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Echt heel leuk zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!