vrijdag 24 september 2021

Inhaal letter Crea 2021 - de H

 


Wie mij ook via andere kanalen volgt, had vast deze sierlijke H al voorbij zien komen. Ik heb besloten dat dit mijn logo wordt. Internationaal herkenbaar, en passend bij mijn bloggen De Handwerktuin en Haga Handarbete. Want ja deze Hollandse meid, geboren Van den Hoofdakker, verhuisde bijna 3 jaar geleden van Haalderen naar Zweden, en nu al ruim 2,5 jaar in een huis dat Haga heet. En Handwerken is al jaren 'mijn ding'. Op Ravelry ben ik dan ook maar de naam HHH Design gaan voeren. (En dochter voegde er wijs aan toe dat het bedrijf waar manlief werkt ook met een H begint ;-) ) Het grappige van deze sierletter vond ik wel dat je er een C en een J in kunt zien, mijn voorletters.

Al als klein kind zat ik er al met mijn neus bovenop als de oude in het zwart geklede tantes op een verjaardag bij oma hun Haakwerk uit de tas haalden. En zelf leerde ik al jong breien en borduren. Toen mijn moeder begon te kantklossen vond ik dat ook machtig interessant, maar viel voor frivolité omdat me dat makkelijker leek. Gaandeweg voegden steeds nieuwe vaardigheden zich toe aan het repertoire en nog steeds is het de beste manier om het humeur op peil te houden - Handwerken maakt me Happy!

Nu wil ik het logo nog uitwerken in textiel, wat zou het worden? Vilt? Naaldkant? Frivolité.... weet je wat... allemaal gewoon! Ik houd van het combineren van technieken en texturen!


Kijken of er nog meer letters ingehaald worden:

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je voorletters in deze mooie H verstopt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig logo... Leuk dat je ook al zo jong aan het handwerken was, soms wordt het je met de paplepel ingegeven..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi logo. Hebben de kleuren nog een betekenis voor je?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle H's vallen mooi op hun plek. Een heel
    mooi Logo en bijzonder dat de J en C daar
    in verstopt zitten. Alles moest gewoon zo zijn.
    Ben heel benieuwd naar het eindresultaat, met
    al die verschillende technieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat alle letters zo samenkomen in die ene H.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om je vorderingen te zien! Ik start ook met module 1, benieuwd of het resultaat even mooi zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!