dinsdag 15 september 2020

Mila



Mila het gothic meisje, naar patroon uit de Simply Haken van okt/nov. 2016. Stond al heel lang in de planning. Was een leukerdje om te maken. Ook hier weer mijn favoriete combinatie, 8/4 garen en haaknaald 2,0. Al heb ik ook wel wat dikker haakgaren gebruikt hier en daar, omdat ik erachter kwam dat ik niet veel donkerpaars op voorraad had.


Ze heeft buigbare armen en benen doordat er elektriciteitsdraad in zit. Geeft ook stevigheid. Het valt me op dat er vaak niet heel duidelijk bij staat in een patroon hoe je dat dan doet.


Na een poosje in de tuin, mocht ze weer naar binnen.


En nu terug naar m'n eigen patronen...

Misschien is er wel meer poppendagnieuws op:

Angélique,
Blauw en zo,
Blauw Ruitje,
Celine,
Breimeisjes,
Elizabeth,
Juffrouw Ooievaar,
Pippa's hus,
Ria,
Rita 
Sandra.

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!