maandag 3 februari 2020

Frivolité


Bij het maken van het jaaroverzicht 2019 realiseerde ik me dat ik weinig frivolité had gedaan, tijd om daar verandering in te brengen!


Bij een vorig familiebezoek hier kwamen er wat frivolité spoeltjes mee, via via gekregen. Daar was ik erg blij mee, en intussen heb ik begrepen dat er ook nog boekjes gaan volgen. Als dank voor de betreffende dame maakte ik de eerste letter van haar naam en stuurde die in een kaart naar Nederland. Het patroontje vond ik in het boek  Accessoires en frivolité van Emiko Kitao (Franse vertaling uit het Japans).


En via via kwam ik het blog van Daniela Mendola tegen, waar een patroon in stukjes verschijnt, en waar je op haar facebookgroep mee kunt kiezen hoe de volgende toer eruit gaat zien. Daar ben ik nu ook aan begonnen, al loop ik achter (dat rood-groene stukje) en het witte wat je op de bovenste foto ziet, wordt een cadeautje voor iemand die momenteel in een moeilijke situatie zit. Dus ja, ik heb weer de spoeltjes ter hand genomen en ben lekker aan het knopen (tussen werken en klussen door ;-) )

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!