vrijdag 28 februari 2020

Baby draakje lappenpop


Voor het nieuwe lappenpoppen boek van A la Sascha mocht ik weer patroontjes testen.(Daarom heb ik ook wat minder te bloggen nu, omdat ik veel gehaakt heb wat ik nog niet kan laten zien.)  Sommige patroontjes komen ook los verkrijgbaar, via Ravelry o.a., dus die kan ik vast laten zien. Zoals dit draakje.


Was een heel gepriegel met veel losse onderdeeltjes, maar hij was het wel waard. Ik haakte met 8/4 katoen en haaknaald 2,0 mm.


Het patroon is te koop via Ravelry, hier is de LINK.


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk draakje! Daar kan je alleen maar blij van worden. Hoewel.... al die losse onderdelen schrikken me wel een beetje af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!