vrijdag 1 november 2019

Kussen




Vertelde laatst al iets over mijn keuken, die was met bruine lambrisering en wit/blauw behang... nu ben ik nog lang niet klaar in de keuken, maar één hoek is dat wel, namelijk deze. De lambrisering is grijsgroen geworden, en het behang ook compleet anders. Even kijken of ik nog een foto heb van hoe het was:

Afbeelding kan het volgende bevatten: tafel en binnen

Hoewel de keuken pas voor de helft klaar is, kijkt het nu al een stuk lichter en frisser. Drie van de stoelen vervingen we door een oude Zweedse klepbank, mooi gerestaureerd en geschilderd door Mooi-GulaHuset/Mooi-Inredning in Lidhult. Ik wil nog een mooi tafelzeil kopen voor over de tafel en hoezen maken voor over de drie overgebleven stoelen, zodat ze er ook beter in passen. Het keukenblok zelf moet ook nog geschilderd en een paar stukjes behang, maar daar zijn wat punten die we beter willen afwerken en nog iets verzinnen voor de blauwe tegels... komt wel, duurt even, maar dat gaat ook goed komen.


Het kussen, daar was ik al eerder aan begonnen, zie HIER, maar nu vond ik dat hij nog wat groen nodig had, dus maakte ik er nog een randje omheen, en voegde nog wat groene steekjes toe in de kleur van de lambrisering en van de bank.


Nummer twee van de kussens heb ik al wel opgezocht. Oh en ik zie dat ik de achterkant niet op de foto heb gezet. Bij de volgende dan maar. Ik heb daar namelijk een heel mooi stofje met elanden voor gevonden. Nu eerst uitpuzzelen wat ik op nummer twee ga borduren.


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig behang en mooie kleur keuken is het geworden. Het bankje is werkelijk schitterend. En dan een kussen met zo'n lief borduurtje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er al heel gezellig uit en je kussen komt nu goed van pas. De Zweedse klepbank is echt super. Succes met je tweede kussen. Ik vind kussens altijd zo gezellig staan en je hebt een lekker steuntje in de rug. Gaat vast allemaal heel mooi worden, maar alles op zijn tijd. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!